Η αξία του φωτογραφικού έργου του Ατζέ αναγνωρίστηκε αρχικά από την αμερικανίδα φωτογράφο και βοηθό εκείνη την εποχή του Μαν Ραίη, Μπερενίς Άμποτ, η οποία τον συνάντησε περίπου να χρόνο πριν το θάνατό του, εξασφαλίζοντας αρκετά αρνητικά και εκτυπώσεις του. Μετά το θάνατό του, η Άμποτ προέβαλε το έργο του και συνέβαλε στην αναγνώρισή του ως ένα σημαντικό έργο τέχνης, πέρα από την ιστορική του διάσταση, ως ντοκουμέντο για την πόλη του Παρισιού.
Το 1968, το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης, αγόρασε τη συλλογή της Άμποτ με έργα του Ατζέ και το 1985 παρουσίασε μία τετράτομη συλλογή με θέμα τη ζωή και το έργο του.
http://www.geh.org/fm/ATGET/HTMLSRC/atget_sld00001.html
http://www.dpgr.gr/forum/index.php?board=120;action=display;threadid=11878
Το 1968, το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης, αγόρασε τη συλλογή της Άμποτ με έργα του Ατζέ και το 1985 παρουσίασε μία τετράτομη συλλογή με θέμα τη ζωή και το έργο του.
http://www.geh.org/fm/ATGET/HTMLSRC/atget_sld00001.html
http://www.dpgr.gr/forum/index.php?board=120;action=display;threadid=11878